selin06159_ Kızlar 20 haftalık hamileyim dün başlayan baş ağrım var ve şiddetli arada gözüme vuruyor gece 3 te uykudan uyandırdı ve hala ağrıyor sizce acile gitmeli miyim
tonymontana selin06159_ acile gitsen de parol yapip yolluyorlar ensene buz koy sakaklarina ve burnuna vicks sur ben bu sekilde atlatiyordum
selin06159_ Hayır yapmadım normalde kontrollerimde hep düşük çıkıyordu ama suan nasıl bilmiyorum sağlık ocağı bakar mı Ayseguls_baby
Ayseguls_baby selin06159_ tansiyon çok önemli canım ben de 20 haftalığım tansiyonum düşük çıkıyor doktorum düşük olması iyi yüksek tansiyon riskli diyor. Baş ağrım olunca tansiyon ölçerim mutlaka
selin06159_ Ayseguls_baby tansiyonu ölçtürdüm 12/7 cıktı yani normal ama baş ağrım hala aynı siddetli sizce acile gitmeli miyim bakarlar mı
Ayseguls_baby selin06159_ bence git canım normalde tansiyonun nasıldı peki? Ben normalde düşük tansiyonluyum 9-6 8-6 hep. 12 olunca çok kötü olurum. Bulunduğun yerde hastanelerde kadın acil bölümü varsa direkt ordan giriş yap ben birşey olunca öyle yapıyorum
selin06159_ Ayseguls_baby benimde hamile olduğumdan beri her kontrolümde ve normalde tansiyonum düşük 9/6 civarlarında oluyordu şimdi baş ağrısıyla gidince terslerler mi acaba diye cekiniyorum
Ayseguls_baby selin06159_ normalde tansiyonun düşük demek ki 12 senin vücuduna ağır gelir git canım mutlaka. Ben normalde düşük tansiyonluyum bu tansiyon bana yüksek geliyor de. Bol su iç idrara çık basıncı at vücuttan
Ayseguls_baby selin06159_ canım ihmal etme hem kendi doktorum hem de sağlık ocağındaki ebem yüksek tansiyon çok tehlikeli diyor. Acilden giriş yap hemen 😘
Ayseguls_baby selin06159_ ne demek canım sen tuzlu yeme sakın. Limonlu su iç idrara çık. Annem 17 senedir yüksek tansiyon hastası ondan biliyorum❤️❤️
selin06159_ Ayseguls_baby gittim tahlil yaptılar agrı kesici serum yaptılar suan iyiyim sadece idrar yolu enfeksiyonu cıktı şükür ☺️🙏