Ciceklerrrr Sezaryen dikişleri estetik ve kendinden eriyen dikislerdir iple dikiş çok eskide kaldi korkmayın ipleri almıyorlar benim de öyle korkum oldu ama hiç birşey yapmadılar ucunda klips gibi birşey var sadece onu alıyor oda makasla kesiyor hiç birşey olmuyor ayriyetten uyuşuk olduğunuz için dikiş atılırken hissetmezsiniz hatta muayeneye gittiğimiz zaman hala uyuduk olacağı için yine hissetmezsiniz