vanilya_kokusu_ bir de benim 6-8 arası çok bulantım oldu sabah uyandığımda vs oluyordu.Gün içinde de oluyordu ve kesinlikle istifra ediyordum ama istifra etmeme rağmen yemek yiyordum sanırım benim ortalama ama minimum 2-3 defa istifra ediyordum günde. Okuduğum kitapta yatak kenarında tuzlu bulundurun uyandığınızda tüketin 10 dk falan daha yatıp sonra yavaşça kalkın diyordu.Bir de ben midemi çok dolduruyordum öğünlerimi böldüm mideme kötü gelenleri (çay , kahve gibi) kontrollü tükettim bu şekilde iyice hafifletmiştim.9.haftadan sonra gastiritimi azdıracak bir şeyler yersem ya da midemi aşırı doldurursam bulantım oldu. O zamanlarda da çiğ badem yiyorum genellikle rahatlattı.