Kizlar oglum 7 bucuk aylik bugune kadar emzirdim. Fakat son 1 aydir oglumun hic kilo almadigini gordum. Basta sey dusundum galiba hareketleniyor ondandir. Ama bu sefer islak bez saysida baya azaldi 6 dan 3e dustu. Nesesi yerinde kaka yapar hergun ama cisli bezi az gelior kilo almiyor ☹️ sutumu cogaltabilirmiyim bu saatten sonra yoksa gec mi kaldim acaba?