Benimde 26.haftalarda kanamam oldu canım plasentam aşağıda şuan 33. Haftam hala aynı konumda ben kanamam olmadiği surece çok takılmıyorum zaten 1.sezaryandı bu da o şekilde olucaktı bebişim ve ben sağlıklı olalım da doğum şeklimin onemi yok benim için 🩷