duyguibo344_ bende de geç döllenme olmuş. Bir hafta geç yani. Bir sorun olmuyor ama tam döllenme vakti belli olmadığı için ilerleyen haftalarda arada kalıyor. Mesela 19+5 düzeltilmiş hâli, düzeltilmemis hali 20+4 diyelim, 20+0 çıkabiliyor. Kötü bir durum değil yann😊