Birranneee Merhaba anneler erkek bebekler 40. Haftaya kadar bekliyor mu hatta aşıyor dıyorlar gerçekten geçmi doğarlar sizlerin nasıl oldu merak ediyorum
Blackkk Birranneee galiba öyle. arkadaşım 2 gün önce 40+2 de doğum yaptı beni de doktor haftalardır uyardığı halde gelen giden yok 38+1 oldum ağrılarım başladı ama kanala bile inmiyor 😀
Melissayda Arkadaşım 36+6 da doğurmuştu erkek bebek hurafee 😂 sezaryen olmasam daha giderdi benim 38+6 kız bebek belirti falan yoktu
Birranneee Demekki hurafe benim kızımda 39+5 te doğdu ama ikincisi erkek ya herkes şimdi 40 ı geçer felan diyorda bakalım hayırlısı sağlıklı olsun da