Nur_cbn misafir için değil ama kendinize kolaylık olması açısından genel olarak evdeki hazırlıklarımı anlatayım 😊
Avcı böreği
Peynirli börek
Atom kurabiye
Elmalı turta/kurabiye
Çikolatalı kurabiye
Çikolata ceviz ve tarçınlı kurabiye
Böreklik yufka alırken 20 tane alıyorum mesela. Sariyorum sariyorum pişiriyorum bir kısmını o gün, kalanı buzluğa. Avcı böreğinde iç kalırsa, içi ayrı atıyorum, bir dahaki yufka alisimda çıkarıp sariyorum. Güzel sirküle oluyor 👌🏻
Peynirli börek, ya kalem kalem sarıp atıyorum (Ezine ile kelle lorunu karıştırıp) ya da YouTube da bir tarif var kocaman bir rulo yapıp, dilim dilim pişiriliyor, onu yapıyorum 👌🏻genelde ikisinden de biraz biraz olur hep dolapta.
Kurabiye türevleri en sık tüketilenler. Hep iki ölçü yapmaya çalışıyorum, bir kısmı dolaba bir kısmı o an yenecek şekilde.
Kek yapmissam onu da muhakkak atarım buzluğa 😊 koca keki bitiremiyoruz… En sevdiğim kek tarifi de arda turkmenin havuç püreli keki👌🏻 buzlukta da güzel oluyor.
Bunlar haricinde, köfte yapıyorum (misket, normal, kaşarlı), kıyma kavurup atıyorum, patlican kızartıp atarım, hazır bulunsun diye. Tavuk suyu stok yaparım. Ayyy çok özledim evimi mutfağımı rutinimi 🥹
Not: şu an hastanede yatıyorum, buzlukta haşlanmış fasulye hariç bir şey yok🥹 sağlık olsun. Sağlıcakla çıkayım da yapılır hepsisi