Merhaba kızlar Alt 77 ast 44 çıkmış geçen hafta bu değerlerden bir tık düşüktü doktor ilaçları bırak tekrar kan ver demişti daha önce de aynı şey olmuştu ama bıraktığımda değerlerim düşmüştü şimdi ise daha da yükselmiş bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz ?