Merhaba kızlar bugün kontrole gittim ve doktor bebeğimin haftasına göre göbeğinin olduğunu söyledi. Şeker yüklemesi yapalım dedi. Ben normalde yaptırma taraftarı değildim ama biraz endişelendim. Devlette nasıl oluyor süreç. Siz böyle bir durumla karşılalaştınız mı yardımcı olur musunuz