Buglem10 Merhaba Tekirdağ Şehir Hastanesinde Doğum yapmayı düşünüyorum, bu hastanede doğum yapan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi Olumsuz yorumlar gördüm biraz korkuyorum açıkçası yakın zaman da doğum yapan birileri varsa cevaplarsa çok sevinirim 🙏🏻
mavikalpvemavikalp Buglem10 bi arkadaşım yapmıştı çok memnundu altıma varana kadar onlar alıyordu dedi 2 doktoru gördüm bende doktorlarda iyiydi kötü bişey duymadım açıkcası
Buglem10 mavikalpvemavikalp Anladım teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🙏🏻 İnşallah iyi doktorlar ebelerle karşılaşmak nasip olur hepimize
eylulannesii Buglem10 canım hümeyra hoca vardı birkaç ay önde genesise geçti harika bir doktordu ondan sonra bi kere başka doktora gideyim dedim ayça diye bi doktor var allah onu nasıl biliyosa öyle yapsın o kadar söylüyorum 2 gün ağladım o kadın yüzünden gördüğüm en kötü doktor ve insani olarak hiçbir değer yargısına sahip değil umarım ona denk gelmezsin
Buglem10 eylulannesii Hümeyra Hanım’a ilk hamileliğimi öğrendiğim zaman gitmiştim o zaman vardı kendisi memnun kalmıştım ama daha sonra hep özele gittim muayene için şimdi de Abdurrahman beye gittim bir kere ondan da çok memnun kaldım. Evet Ayça hanım a gebelikten önce gitmiştim bende başka bi sebepten memnun kalmamıştım bende İnşallah denk gelmeyiz ama maalesef devlet hastanesinde sanırım o gün nöbetçi kime denk gelirsek o doktor doğumu yaptırıyor sanırım
eylulannesii Buglem10 henüz yapmadım 37. Hafta bitmek üzere hala karar veremedim star medicada takipliyim ama orda yapıp yapmamakta kararsızım
Buglem10 eylulannesii Anladım bende 33+3 deyim, sizinle aynı durumdayım hala karar veremedim. Star medicayla anlaşmalı Volkan bey yada Ümit bey var onları araştırıyorum şuan çevremde o doktorlara gidenler var memnunlarmış doğum fiyatlarıda 35.000 ₺ şuan sanırım sizinde bilginiz olsun . Bu arada siz hangi doktora gidiyorsunuz bende o hastaneden randevu almayı düşünüyorum da
imran2334 eylulannesii merhaba, doğum yaptınız mı acaba? Şehir hastanesinde yani, bende orada düşünüyorum da en yeni sizin yorumunuz okur sanırım.
eylulannesii imran2334 canım doğum yaptım ama şehir hastanesinde değil yaşam hastanesinde gözde adında bir doktorda. O kadar pişmanım ki yolunuz düşerse karşı kaldırıma geçin o kadar söylüyorum
imran2334 reflesha eylulannesii gözünüz aydın, aynı zamanda da geçmiş olsun diyim. Allah size ve bebeğinize sağlık versin de işte insan unutamaz yaşadığını.
ahsozge eylulannesii merhabalar nasılsınız acaba niye öyle dediniz bende gözde hanım a giderim diye düşünüyordum