2 tane düşük oldu
Biri normal dıgerı kiımaysal gebelık
1 düşükten 2 ay sonra hamile kaldım
Oda kimyasal gebelik çıktı
İllk düşükten sonra 2 ay sonra kaldım
2 düşük Nisan’da oldu hala kalamadım.
Şuan adetim 1 gün gecıktı bana dua edermisiniz veya bu konuda düşüncesi olan varmı