Carsamba gunu idrar yapiyordum ama hala idrara sıkışık haldeydim. Dunde ayni sekildeydi ama aksama dogru idrar yaparken yanma olmaya basladi. Artik agliyordum o derece. Ee birde 3 4 kez peceteye kahverengi sumuksu leke geldi boyle kil gibi ince ama bas parmagin tirnagi kadardi genelde.. ve ardindan her peceteye kurulandigimda pecete pembemsi oluyordu bu geceye kadar devam etti. Simdide cok az bi yanma oluyor idrar yaparken ama idrara sıkışık degilim o hissiyat bitti. Sizce neden olabilir