gebesbiranne Bugün doktora gittim adetime göre 7 haftalıkmışım kese 14mm bebek yok dedi haftaya yine gel benek görünmezse boş gebelik dedi böyle olabilir mi sizce çok moralim bozuldu
Aysgllarkn gebesbiranne canım yolk sac yoksa ve evet haftaya da görmezseniz muhtemelen boş gebeliktir
nilefill gebesbiranne bende 7.haftada göremedim bebişi henüz 😳 8.haftayı bekliyorum.14 mm 6 haftalık kesenin boyutuydu benim.Önemli olan hafta bazlı orantılı büyümesi kesenin umarım görürüz sağlıklı şekilde 💕
Aysgllarkn gebesbiranne kesenin içinde bir kese daha olması lazım, onun adı yolk sac ve o ikinci kesenin içinde olacaktı bebek
3boysmom gebesbiranne bende 8.den sonra görmüştüm. bence bekleyip sonra yine gidin. beta artışlarınız nasıldı?
Myyfamily gebesbiranne 7 hafta erken daha 10.haftaya kadar bekletiyorlar o zamana kadar oluşabilir içinizi ferah tutun
gebesbiranne prensannesi__58 evet şuan kızım doğdu çok şükür 🤲🏻 doktorun dediği tarihte gittiğimde kalp atışını görmüştük🥲💝