aysekalp ben gebelik başından beri kullanıyorum. 33+3 günlük hamileyim. Doğuma kadar devam edeceğim. Doktorum öyle demişti. Ama sizi çok rahatsız ediyorsa doktorunuzla görüşüp değiştirmesini isteyin. Dışkı rengi çok sorun değil de ishal hamilelikte zor. Bol bol su için. İshalle sıvı kaybediyorsunuz çünkü.