Yektek22
Ben 39 haftalık olacağım. Nerdeyse hamileligin başından beri var bu akıntılar.😑 Ama hiç kafaya takmadım doktora sordum hamilelikte normal dedi. Kanama olmadıkça korkma dedi.
Korkmayın sizde. Ağrı sızı olmadıkça, kanama olmadıkça gebelikte normal.😊 İdrar yolu enfeksiyonu olsa illa bir şekilde açık verir anlarsın.