edabolukbasi3- akşamki postumu gören olmuştur belki sancım var diyordum doktor yatış verdi nstde sancı çıkmadı gaz sancısıydı muhtelemen sancım geçti ama şekerim yüksek 2 gün daha yatıracak açlık 126 tokluk 160 çıktı
Herseydenbiktim edabolukbasi3- Ay çok geçmiş olsun, nasıl oldu birden mi acaba bir şey mi dokundu? Durduk yere neden oldu ki, güzelce dinlen sen sinir stres yapma🙏🏻❤️
Ayseguls_baby edabolukbasi3- çok geçmiş olsun canım doktor kontrolünde olman daha iyi kısa sürede şekerini dengelerler inşallah ❤️
edabolukbasi3- Herseydenbiktim akşam yediklerim dokundu sanırım ölüyordum sancıdan eşimde işteydi izin aldı falan acile geldik direk nst de falan bişey çıkmadı serum falan takarlarken kustum birazcık rahatlattı ama şekerim yüksek