Şimdiye kadar hep bebeğimle ilgili gördüğüm rüyalar pozitifti, 3 trimester basladigindan beri kabuslardan sonra kendime gelemiyorum resmen. Bebeğimi karnımda kaybediyorum, ellerimden gitmeden yüzünü görmeye çalışıyorum, doğurmaya çalışıyorum ama hareket etmiyor karnımda filan o kadar psikolojim bozuldu ki. Normalde gündüz de kötü şeyler düşünmüyorum aslında ama gece neden böyle oluyor cidden çok yıprandım :( neden oluyor onu da anlamıyorum hormonlar mı yapıyor acaba, sizde de aynı mı durum