Hamileliğinizi erken öğrenince bırakacağınız ilaç yoksa ya da öğrenir öğrenmez bir ilaca başlamanız gerekmiyorsa net adet gecikmesi yaşamayı bekleyin derim. Pozitif görseniz bile Beta yükseldi mi ne oldu diye her gün kan verip stres olmaktansa gecikme olunca daha net bir değerle öğrenmiş olursunuz