Kizlar bugün 36 haftalık oldum dün ve dünün gecesinden belli belimde ağrı var ve ordan da pelvis kemigime doğru geliyor ve karnımın altında ağırlık var doktora gittim sancı çıktı 2 defa serum taktılar erken olduğu icin sanciyi dururmak amaçlı ama hala sancılarım devam ediyor 10+7+5 düzensiz bı şekilde ama açılmam da yok benim gibi olan var mı sizde bu ay içinde dogururmuyum yoksa eylüle kalirmiyim