Merhaba kızlar, ben gelibolu da yaşıyorum ve burda özel muayenehaneye gidiyorum. Doğumu çanakkalede yapmayı düşünüyorum ama kafam çok karışık. Çünkü Çanakkalede devlet hastanesi olarak hangi doktora gidersen git gece doğum olduğunda nöbetçi doktor kimse doğumu o yaptırıyor ya da ebeler ya da asistanlar yaptırıyor dendi bu doğru mu?Kendi doktorumuz olmuyor mu doğumda? Önereceğiniz doktor var mı ,doğumuma kendi doktorumun gireceği özellikle?