seda_ay Merhaba. Benim akıntım da tam sizin tarif ettiğiniz gibi oluyor. Başka bir forumdaki arkadaşlarıma sordum. Onlarınki de öyleymiş. Hafta arttıkça akıntı artıyor galiba. İdrar tahlilimde enfeksiyon çıktı. Monurol verdi doktor. Haftaya tekrar bakılacak muhtemelen. Yine de doktorunuza sorma imkanınız varsa sorun. İçiniz rahat etsin.