emel16 vazgeçmedim sadece 1 kere muayene oldum kendisine, diğerine sürekli gittiğim için alışmış olduğum doktor diye onu bırakamadım ta ki bu erken Doğum riskine kadar memnundum. Yine memnunum ama o kadar ilaca rağmen kasılmalarım geçmediği için acaba yanlış mı tedavi yapıyoruz diye düşünmüyor değilim. Yarın Neriman hanıma randevu aldım tekrar bide onla görüşücem. Doğum için jimerden fiyat almıştım normalde sezaryende aynı fiyat 5000 tl idi.