Doğum yapalı 1 hafta oldu ama şu 3 gündür falan çok ağrı çekiyorum oturup kalkamıyorum batıyo resmen orası dikişlerimde normal gözüküyor tuvaletten sonra oluyor genelde afedersiniz o bölgeye değince başlıyor yanmaya sonrası ağrıya batikon sürüyorum her lavabodan sonra kuru tutuyorumda ama çok ağrı oluyor batıyor sanki