Sevimaltnn tek çare bol bol gaz masajı. Ben clinikid masaj yağı almıştım o iyi gelmişti. Karnına havluyu ütü ile ısıtıp koyuyorduk biz biraz iyi gelirdi. Kolumuzun üzerine yüzüstü çevirip öyle dolasirdik evin içinde o da baya rahatlatirdi. Gaz damlası fayda etmiyor olabilir farklı damla denemek gerekebilir. Verdiğiniz mama gaz yapıyor olabilir deneyerek size iyi gelen mamayı bulun şuan ne kullanıyorsunuz? Bize sma comfort iyi gelmişti gazlı bebekler için bir mama. Biberonu da antikolik almıştım yani gaza dair herşeyi denedim başka birşey kalmadı. Bir de iliktan birazcık daha sıcak suyun içine bebeği sokmak da iyi geliyormuş biz deneyememistik kış ayındayız diye korktum sürekli bebeği suya sokmaya