NessB Gece kasiklara ağrı girdi ve karnimda sanki kalp atıyordu düzenli aralikla.Bebegim ara ara bir yere toplandı.Zar zor uyudum şimdi yine aynı.Bunun gibi bir durumu yaşayan oldu mu
Melosss_16 NessB benim yalancı sancılarım doğumdan bir kaç gün önce çok sıklaşmıştı gün boyu kasılmam olmuştu bebek toplanmıştı hep doğum belirtisi olabilir
Sevimaltnn Canım düzenliyse olabilir benim çok ağrım olmamasına rağmen gece 11 gibi hastaneye gittim 6 7 dakikada birdi sancım nst de 85 leri buldu doktor aşşadan muayane etti 1 2 cm açıklık dedi sonrası nişanım geldi zaten sabah 9.30 da doğum yaptım
NessB Sevimaltnn Maşallah 🌹😊Sancı düzenli değil ama sürekli O kalp atışı dediğim şey geldiğinde tık tık tık tık gibi bı atma var karnimda işte o düzenli şekilde oluyor.Ben de anlayamadım.İlk gebeliğim, tecrübesizlik zor 🥹