Kızlar merhaba 10+5 te kahverengi kanamam olmuştu, acilde gittiğim doktor düşük riski olabilir deyip progestn başladı, kendi doktorum korkulacak biseyin olmadığını söyledi, şu an 12+3 deyim dün gece yine aynı şekilde aynı belirtilerle kahverengi kanamam oldu, şiddetli bir ağrım yok ama kanama olmadan önce başım dönüyor karnımdan kasığıma doğru 10 15 kere batma şeklinde ağrı oluyor, fikriniz nedir böyle bir şey yaşayan var mı