Kızlar bana mı farklı geliyor acaba, ilk gebeliğim de böyle değildi. 33 haftalık hamileyim. Karnım sanki sadece üst taraf şişmiş göbekten itibaren. Alt taraf boş gibi. Hatta yürürken böyle alt göbeğim sallanıyor sanki.
Karın büyüdükçe sezeryan yeri acıyor diyenler oluyor benim sezeryan yeri çok aşağıda sanki hiç gebelikle alakası yok gibi. Sizlerin nasıl