Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim tarama testi yaptırmıştım 12.haftamda sonuçlar genel olarak güzel çıktı ama haftama göre iki tane kan değerim yüksek çıktı biraz doktor da fetal dna önerdi yaptırdık sonuçları bekliyoruz 7 güne çıkar dediler bişey çıkar mı ya çok korkuyorum