Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim 39. Haftada bebeğimi kucağima alacam inşallah Çarşamba günü anestezi gün verecek yanliz doktor kontrolüne gittiğim de doktorum bebeğin 1 hafta geç geliştiğini ve kilosunun 2600 olduğunu söyledi doğuma kadar kilo alir mi bilmiyorum benim biraz moralim bozuldu bebeğin küçük dedi bilmiyorum sizce kilosu normal mi doğuma kadar alir mi bu arada sezeryan benim doğumum