Benimde rahat geçiyor sayılır ara ara düşen enerjimi saymazsak 19+3 bugün .ufak ufak alışveriş kıyafet vs. Yapıyorum ikinci gebeliğim zaten eylülün 20sinde oda aldım o gelecek sonrasında yerleştirmeye başlayacağım duruma göre eksikleri tamamlayacağım. 9 eylülde detaylım var hayırlısıyla