miniminibebek demek istediğim stres yapmayın sizin stresinizi hissedince de huysuz olur sakin olun yani bu kadar kendinizi hırpalamayın bebeğim 4,5 aylık gece 3:30 da uyandı yarım saat önce yedirdim hala gaz çıkarmaya uğraşıyoruz kollarım kırıldı diyebilirim dediğim gibi bebeğinizin gazı vardır acil emziğe bir şekilde alıştırsanız iyi olur yoksa çok uğraşırsınız yüksek ihtimalle doktorlar gaz damlası verir vermediyse tabi bizim ki gün de 1 çay kaşığı rezene çayı ver demişti çok iyi gelmişti bebeğime isterseniz bir deneyin ama yine söylüyorum stresinizi hisseder oda stres olur fazla hırpalamayın kendinizi ve bırakın ne zaman isterse o zaman uyusun biz neredeyse 5 aylık olacağız hala uykusunu kendi seçiyor ara uykular olunca da asla uyumuyor mümkün değil