Geçmeyen bel ağrısı ve kasilmam vardı bir gündür az önce acilden çıkış yaptım serum verip rahatlattılar tahlilde aşırı yüksek idrar yolu enfeksiyonu idrarda kanama kum vs gibi birşeyde döküyor olabilirsin ayriyetten dedi ilaç yazmadı sabah sonuclarla tekrar kadın doğum doktoru bakacak erken doğum yaparsın bu geçmezse aşırı yüksek dedi daha öncede 34+5 de doğum yapmıştım enfeksiyondan dolayı başına gelen varmı ne yapmalıyım tekrar erken doğum yapmak istemiyorum