Beyzagzn 75lik yükleme yaptırdım normal dediler 158 cikti ama ailemde çok fazla şeker hastasi var sonuc hala tereddüt ettiriyo beni sinradan cikar mi acaba diye 😊bir yandan da eşim bebekken kiloluymus bende yapı olarak kiloluyum zayıf olmasını çok ummuyorum sizde var mi şeker