Sema1643 Kızlar bu aralar mide bulantım yine arttı ve kusarken de burnumdan kan geliyor kanım da düşük çıktı geçen gün tahlilde şimdi kustum kan yine geldi ama çok az çok açık renkte geldi kan ilacı yeterli değil mi acaba gün içinde de çok halsizim zaten
Ecrinimsenam İyi geceler gebelikte burun kanaması zaten çok yaygın hemen bi zorlamadan kanıyor kusarken zorlandiysaniz kanamis olabilir geçmiş olsun✌🏻
Mutlannee Korkma benimde kanadı zamanında çok korktum her seferinde ama artık korkmuyorum kan ilacı kullanmaya başladıysan basınç fazla geliyor ondan oluyor durduramıyorsan doktora git ama endişelenme
Sema1643 Önceden durmuyordu şimdi de nerdeyse yok kanım da aşırı düşük kan için ne yapmam lazım kusmalara artık alıştım da ferrritin değeri 6 çıktı referans aralığı 10-300 arası düşünün
Ecrinimsenam Sema1643 yani evet kan kaybediyoruz ama doğumuna daha çok var günde 2 kere kan ilaçlarını almaya özen göster 🫠
filiz8363 Hemoglabin de çok düşerse damardan demir veriyorlar doktorunuza söyleyin bi geçen hafta bana taktılar dünya varmış dedim resmen yaşamıyormuşum benimde Ferit’in 4 hemoglabin 8 e düşmüş 32 haftalık hamileyim doktor doğum yapamazsın bu halde dedi
filiz8363 Sema1643 sezeryanda çok fazla kan kaybı yaşandığı için doğum öncesi değerleri yükseltmeye çalışıyorlar. 1 kere taktırdım bu hafta doktor 1 sefer daha taktır dedi