Kızlar bebeğimiz bizimle yatıyordu yatak koruyucu bariyerde vardı ama bir gün bebeğim 6 aylikti ordan düştü yere. Bende korkumdan bir daha yatağa yanıma alamadım çocuğu şuan 11 aylık bizim oda da ama kendi yatağında yatıyor. Bazen çok üzülüyorum ona sarılıp uyumak istiyorum çok tatlı görünüyor. Ama yataktan düşer diye korkuyorum alamıyorum yanıma ya