Arkadaşlar bilen bilir bebeğimi 1,5 aylıkken sütten kesmek zorunda kaldım sütüm yaramıyordu aşırı gaz yapıyordu diyetler vs bir işe yaramadı doktor önerisi ile kestim 2,5 aylık olana kadar sağıma devam ettim sonra azalınca doktorum sağımı kesip ilaç verdi ama ne yazık ki ilaçta kesmedi göğüsümde bir sertlik var yani mastit gibi ama sütüm aslında damla damla bu gün sıktım sarı sıvı geldi aşırı yapışkan göğüslerim de ağrıyor hemen makine ile masaj modunda biraz masaj yapıp sağım moduna geçtim elimle biraz sağdım şişlikler biraz indi ağırlık hafifledi bunun sebebi nedir bu süt mü iltihap mı neden böyle oldu yine kadın doğuma mı gitmem gerekiyor dahiliyeye mi yoksa sizlerin bir önerisi olur mı şunu yap bunu yap sebebi şu olabilir vs vs her türlü öneriye açığım bebeğim 4,5 aylık daha emer mi onu da bilmiyorumq