Elifsemra bende 7 gün önce şehir hastanesinde vajinal doğum yaptım, 39+0 da suyumun renginin yeşil gelmesi ile acilden giriş yaptık evet acil çok ilgili değil benim durumum acil olunca 1 cm açıklık 0 sancı ile direk doğumhaneye alındım yanımda eşim vardı 22 saat sürdü toplam, 3 mesaai değişti için ilgili ebe ile de ilgisiz ebe ile de karşılaştım ama en sonunda ağzı dualı ilgili birine denk geldim , temizliği çok güzel ama servis kısmından memnun kalmadık hiç ilgi yoktu reçete yazılmış gelipde bunlar ilaçlariniz alın demediler diğer bütün evrakların arasına koyup elimize tutuşturdular alacağımiz bir şey varmı diye sormamıza rağmen yok çıkabilirsiniz dediler.