Cennet_33 sizinle benzer düşünüyorum ben de kendi doğumum için, ancak planlı gün alanları da eleştirmiyorum, herkes hamilelik sürecini farklı yaşıyor çünkü hem bedenen hem psikolojik olarak. Benim doktorum en basından beri sezaryen diyor, özel hastane takipliyim adam gayet dürüst bi şekilde daha garanti oldugunu bebei ve anneyi riske atmadıgını söyledi bile bile kabul ettim bende cunku bu konu acıldıgında zaten 29 haftadaydım, ilk basta biraz bakındım, o saatten sonra ugrasmak istemedim doktor aramakla. Sonrasnda gebelik şekeri vs de cıkınca dogum sekline zaten odaklanmadım. Suan 33+5’im tarih hiç konusmadık, şekerden dolayı son haftalarda sorun olursa allah korusun mecbur doktor tarih verirse uyacağım, ancak sorunsuz ilerlerse sancım başlamadan ben de şu gün alalım olayını kabul etmeyeceğim.