Kızlar iyi akşamlar ben pazartesi günü doğum yaptım kısaca dogumum yatisim yapıldı damar yolu açıldı nts baglandi alttan fitil verdiler yarım saat içinde sancılar olup. 1 saat içinde kiizm doğdu çok kolay bir doğumum oldu çok şükür evdeyim 4 gün oldu bu postu sunj söylemek için açtım 9 ay boyunca hamileliğim kötü geçti endişeli acabalarim vardı ikili üçlü testim sorunlu çıktı fetal DNA istediler hatta ikilinin testinde doktorum çok olumsjz konuştu o an dünya başına yıkıldı 9 ay boyunca buraya yazdım birçok şey sizdn yardim istedim Google de hep dorm sendromu araştirdim yani hiç. Keyifli bir hamilelik geçirmedim detaylı ultrason çekindim onda sorun çıkmadi ama yinede üçlü ikili hep aklımdaydı detaylı ultrason da belli oluyor Muş demekki kızıma dorm sendromu dediler he kesin konustu doktor kızım dünyaya geldi çok şükür sağlıklı boşuna 9 ayimi hic etmişim gerçekten bazı doktorlar neye dayanarak kesin konuşuyor bilmiyorum kızımi kucağıma aldım sağlıklw çok şükür darısı doğumu bekleyen herkese inşallah