Daha yolun başı benim gibi gün sayacaksın sen de 5+6 da başladı 11+1 im tam gaz devam ediyor.Allah kolaylık versin.Geçmiş günleri hatırlamak dahil istemiyorum.Benim de sabahtan akşama kadar bulantı dün gece bulantıdan uyuyamadım folik asit bile içip kusuyorum inşallah fayda ediyordur.Tek tesellim bir gün biteceğine ,azalacağına olan inancım.