Kızlar merhaba 10+4 haftalık hamileyim.En son kontrolüme 7+1 de gitmiştim.Medicana hastanesi Tuğba sekmenliye gidiyordum ama beni gereksiz yere azarladı bebekle alakalı bir sıkıntı olup olmadığını sordum hemen azar yedim neyseki kalp atışını duymuştum.
Şimdi ben kontrole gideli bir ay olacak haftaya gideceğim Büyükşehir hastanesinde çalışan Hacer hanım hakkında çok güzel duyumlar aldım.
Aranızda giden memnun kalan var mı