Smerii merhaba orada doğum yapmadım ama önceki gebeliğimde düşük riskimde doğumhanede kaldım. Odaları tek kişilik, düşük riski gibi durumlarda tek başınıza ama doğumda tabiki yanınıza refakatçi alıyorlar. Eş sadece doğumdan sonra görüşlere gelebiliyor ziyaret saatlerinde. Diğer hastalar rahatsız olmasın diye eş refakatçi olamıyor. Doğumda da, doğumhanede hangi doktor nöbetteyse o alıyor sizi. Planlı sezeryanda kendi doktorunuz zaten. Doğum başlarken hastaneye yatış yapılıp doğumhaneye alındığınızda da gebe okulundaki ebe yanınıza geliyor hep size plates ya da yürüyüşlerde falan destek olup yardımcı oluyor. Bir de erken doğum olduğunda bebek yoğun bakım yok, küveze girmesi için şehir hastanelerine gönderiliyor ama siz mamakta kalıyosunuz. Şuan da orada takipliyim, süreçlere hakimim biraz 😊 Rabbim hepimize sağlıklı gebelik, kolay doğum nasip etsin inşallah 🌼