Merhaba hanımlar en son 15 temmuzda adet oldum.Normalde ayın 12 sinde adet olmam gerekiyordu fakat olmadım ama adet olacakmışım gibi bir ağrı var normalde bu ağrı adet gunu olurdu ama bayadir bir ağrı var normalde göğüslerim hassas olmaz şuan öyle daha 1 aydır korunmasız ilişki yaşadık.Daha önce pıhtılaşmadan dolayı 4 gebelik kaybim var birazda korkuyorum açıkçası sizce test yapmalimiyim bunlar gebelik belirtisi mi