Gofretinannesi devlet hastaneleri maalesef aşırı yozlaşmış. Bu sene üç defa gitmem gerekti ikisinde ağlayarak çıktım hastaneden. Selam veriyorsun tersliyorlar, hiç muhatap olmuyorlar, bilgi vermiyorlar, bebeğin durumunu sorunca azar işitiyoruz. Babayı muayene esnasından odaya almıyorlar. Ama doktor hanım çatalda drenaj işlemi yaparken kapıdan kafasını uzatmış olan ahbabıyla sohbet ediyor aynı anda.
Bir de üniversite hastanesine bile gidilse “ bizim takipli hastamız mısınız?” tribi var.
Danışmadaki personelden sekreterine, hemşiresine kadar herkes ayrı bir havada.