Aslhn-06 Kızlar bu sabah 38+5 de spinal doğum yaptım yavruşum şu an yanımda diğer yavrum evde 🥺 hikayemi sonra paylaşıcam sormak istedikleriniz varsa cevaplayayım 🫶
masalim35 Aslhn-06 agrilarin nasil hemen ayaklanabildinmi bende 3 yasinda kizimi birakip gidicem doguma ay heyecanlandim suan🥲
Aslhn-06 masalim35 Benim oğlumda 3 yaşında 🥹 evet hemen ayaklandım 4 kez falan yürüdüm tek başıma zorlanmadım tek zorlandığım karnıma basmaları ama devamlı ağrı kesici vuruyorlar zaten
prenses34_ Aslhn-06 amin cnm inşallah🥰 valla arkamda iki oğlumu bırakıp gidecem doğuma Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
aytuljddfffg Aslhn-06 gözünüz aydın 😇😍 Eylül benimde , ameliyat sonrası ağrı çok oldu mu sütünüz geldi mi aynı gün
Aslhn-06 aytuljddfffg sütüm hemen geldi ilk emzirmede. Teşekkür ederim darısı size inşallah ♥️ dayanılmayacak ağrılarım olmadı ilk yatağa yatarken ağrım fazlaydı 14 saat olmuş şu an gayet iyiyim kendim oturup kalkabiliyorum yavaş yavaş. Normal doğum tecrübemde var o daha zor diyebilirim 😂
Aslhn-06 aytuljddfffg sütüm hemen geldi ilk emzirmede. Teşekkür ederim darısı size inşallah ♥️ dayanılmayacak ağrılarım olmadı ilk yatağa yatarken ağrım fazlaydı 14 saat olmuş şu an gayet iyiyim kendim oturup kalkabiliyorum yavaş yavaş. Normal doğum tecrübemde var o daha zor diyebilirim 😂
Mrsz Hayırlı uğurlu olsun.Doğuma çocuğu bırakıp gitmek daha mı iyi kızlar ?Benimde doğum zamanı kısmetse büyüğü 28 aylık olacak yanımda gelse diyorum oyalanır hastanede uyur falan bilemedim ki
Aslhn-06 Mrsz zaten almıyorlar çocuğu ziyarete 5 dk anca görebildi çocuğum.ok hareketli oğlum hastanede duramazdı yanınızda zaten. Teyzesi bakıyor benim evimde
YyyyYasemin Aslhn-06 spinal sezeryan mı oluyor karnıma bastırdılar demişsiniz eğer sezeryansa dikişlere zarar olmuyor mu ne amaçla bastırıyorlar acaba hayırlı olsun bu arada 🥰
Aslhn-06 YyyyYasemin evet spinal sezeryan. gebelikte Rahim yukarı çıkıyor ya kanamamın olması için bastırıyorlar rahime bastırdıkları yer karnım oluyor rahim oraya kadar çıktığı için. Eğer kanaman olmazsa iç kanama geçirirsin kanamanın olması lazım dedi. Dayanılmayacak değil tabii ama acıyor
Aslhn-06 YyyyYasemin evet spinal sezeryan. gebelikte Rahim yukarı çıkıyor ya kanamamın olması için bastırıyorlar rahime bastırdıkları yer karnım oluyor rahim oraya kadar çıktığı için. Eğer kanaman olmazsa iç kanama geçirirsin kanamanın olması lazım dedi. Dayanılmayacak değil tabii ama acıyor
YyyyYasemin Aslhn-06 bilmiyordum çok teşekkür ederim çok geçmiş olsun Allah kolaylıkla bu günleri atlatmayı nasip etsin❤️