Biraz ben gibi bulantilari ağır geçen hamislere moral postu olsun😅Çok şükür 12. Haftamıza girdik bulantilar bitti su içmeyi özlemiştim kızlar kana kana ictimm darısı bulantı çekenlere insalalhh.Hic gecmicek gibi geliyor du ama bu sabah yüzüm güldü karnım duydu yaşamayan bilemez gerçekten sabır edin geçiyormuş bianda gerçekten,serumlarla resmen hayata tutunuyordum darısı sizlere😍