Merhaba ben 20. Haftada detaylıya girmiştim tek böbrek ve tek umblikal arter gördü perinatolog sonra fetal dna testi yaptırdık trizomi 7 pozitif cıktı dün amniyosentez yaptırdım bulgu olduğu için ama trizomi7 nin mozaik versiyonu olabilir dediler çünkü yaşamla bağdaşmayan bir genetik bozuklukmuş 2 gündür sürekli ağlıyorum