Bsraa_34 Kızlar 16 haftalık hamileyim mantar oldum Vajinam çok felaket kaşınıyor yanıyor. Doktor fitil verdi pek işe yaramaz dedi. Aranızda mantar olan var mı ne yaptınız
Sekerr_46 Bsraa_34 ben mantar oldım fitil krem sprey ne varsa kullanıyorum bana mısın demiyor bıktım artık yara bere içindeyim resmen nasıl oldunuz geçti mi