39 yaşındayım yaklaşık 22 yıl kadar hiç ara vermeden içtim 5yil tup bebek tedavisi gördüm içtim 26 haziranda transferin vardı 1 gün öncesi içmiyorum diyip bıraktım hiç kolay değil ama başarabilirsin çok zor bir süreç ama annelik ve içinde bir can olduğunu bilmek çok farklı bir duyguymuş herseye deger